72-004 Tanowo
ul. Szczecińska 70
GODZINY POBYTU |
RODZAJ AKTYWNOŚCI |
DZIECI MŁODSZE |
DZIECI STARSZE |
|
6:00 - 8:30 |
ORGANIZACJA GRUPY
|
Rozwijanie umiejętności społecznych, stwarzanie warunków sprzyjających wspólnej i zgodnej zabawie, wspomaganie dzieci - zabawy swobodne indywidualne i w małych grupach; |
||
8:30 - 9:00 |
ŚNIADANIE |
Doskonalenie samodzielności, estetycznego spożywania posiłków. - czynności samoobsługowe (przed i po posiłku); |
||
9:00 – 10:00 |
DZIAŁANIA WYPŁYWAJĄCE |
Budowanie u dzieci systemu wartości. Kształtowanie odporności emocjonalnej. Rozwijanie umiejętności społecznych. Rozwijanie sprawności fizycznej dzieci. Wspieranie dziecięcej aktywności, ciekawości i samodzielności. - rekreacja na świeżym powietrzu, gry i zabawy ruchowe zorganizowane przez nauczycielkę oraz inspirowane przez dzieci; |
||
10:00 – 10:30 |
REALIZACJA ZADAŃ EDUKACYJNYCH |
Budowanie dziecięcej wiedzy o świecie społecznym, przyrodniczym, technicznym oraz rozwijanie umiejętności prezentowania swoich przemyśleń w sposób zrozumiałych dla innych. Stwarzanie warunków nauce dzieci o zróżnicowanych możliwościach fizycznych i intelektualnych. Wprowadzenie w świat wartości estetycznych i wypowiadania się poprzez muzykę, małe formy teatralne oraz sztuki plastyczne. Kształtowanie tych umiejętności, które są ważne w edukacji szkolnej. - zajęcia edukacyjne zorganizowane przez nauczyciela; |
||
10:30 - 11:30 |
POBYT NA ŚWIEŻYM POWIETRZU (DZIECI MŁODSZE) |
Budowanie u dzieci systemu wartości. Kształtowanie odporności emocjonalnej. Rozwijanie umiejętności społecznych. - pobyt na świeżym powietrzu, gry |
Budowanie u dzieci systemu wartości. Kształtowanie odporności emocjonalnej. Rozwijanie umiejętności społecznych. Rozwijanie sprawności fizycznej dzieci. Wspieranie dziecięcej aktywności, ciekawości i samodzielności. - gry i zabawy ruchowe zorganizowane przez nauczycielkę oraz inspirowane przez dzieci; |
|
11:30 - 12:00 |
OBIAD |
Doskonalenie samodzielności, estetycznego spożywania posiłków. - czynności samoobsługowe (przed i po posiłku); - pomoc przy przygotowaniach do posiłku; |
||
12:00 - 12:30 |
CZAS RELAKSU |
Troska o zdrowie dzieci. - słuchanie bajek literackich i muzycznych; - odpoczynek poobiedni na leżaczkach |
|
|
12:30 - 14:00 |
DZIAŁANIA WYPŁYWAJĄCE |
Rozwijanie umiejętności społecznych, stwarzanie warunków sprzyjających wspólnej i zgodnej zabawie. Wspomaganie dzieci w rozwijaniu uzdolnień. Wspieranie dziecięcej aktywności i ciekawości. - zabawy na świeżym powietrzu; |
||
14:00 - 14:20 |
PODWIECZOREK |
Doskonalenie samodzielności, estetycznego spożywania posiłków. - czynności samoobsługowe (przed i po posiłku); |
||
14:20- 17:00 |
ZABAWY DOWOLNE |
Rozwijanie umiejętności społecznych, stwarzanie warunków sprzyjających wspólnej i zgodnej zabawie, wspomaganie dzieci - zabawy ruchowe; |
Wszystkiego, co naprawdę powinienem wiedzieć, nauczyłem się w przedszkolu - o tym jak żyć, co robić, jak postępować, współżyć z innymi, patrzeć, odczuwać, myśleć, marzyć i wyobrażać sobie lepszy świat...
72-004 Tanowo
ul. Szczecińska 70